16 Ağustos 2012 Perşembe

ben mi???

Ben 1983 yılında doğmuş,çay içmeden büyüyen dönemin çocuğuyum.Herkesin çay keyfi varken benim hiçbir zaman olmadı. Bipolar teşhisi konulduğunda bütün bu manyaklıklarımın sebebi anlaşılmıştı aslında.Ailem 4 kişiydi. Babama çok düşkün olmama rağmen 14 yaşından beri ne görüyorum,ne sesini duyuyorum ve geçen gün metrobüste karşımda oturan kızın telefonunun çalmasıyla açıp telefonunu 'iyiyim baba sen nasılsın?'dediğinde farkettim ki babam beni hiçbir zaman cep telefonumdan aramadı! O öldükten sonra cep telefonum oldu. Baba özlemi hala devam etmekte,dengemi oynatır çoğu zaman bu olay. Bunun dışında wolf pek mutlu bir hayat sürmedi. Bir kez aşık oldu. Ama deli gibi bir aşk 3 yıl salak gibi kullanılmış oysa ki. Adama aşıkken adam onu dövmüş,kırmış ama o hala peşinden gitmiş taa ki bir sabah 6:30 civarında adamın ağlaya ağlaya seni bu gece aldattım dediği zamana kadar. Wolf kırılmış o anda demek ki ve o günden sonra da kimseyi o kadar sevmedi hiç güvenmedi.

Flörtlerim oldu hep en fazla 1 ay süren:)sonunda adamlar deliye döndü. Yapmadığımı bırakmadım. Savcılığa vericem diyenden tut da ben seni hiç böyle düşünmemiştim diyene kadar. Ama wolf hiç güvenmiyordu ve kafasında kurup kurup adamlara saldırıyordu. Beni aldatıyor diyip ev basıyordu:) Detayları anlatıcam. Burası benim alanım olacak ve ben her şeyimi yazıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder